RSS feed

Hoeperdepoep zat op de stoep

Geplaatst op

foutparkeren

Behalve een ik-parkeer-wel-even-op-de-stoep-chauffeur ook een ik-bekijk-u-heel-kwaad-meneer wanneer hij in aanraking komt met een dit-fotografeer-ik-even-mens. Maar ik vond het vooral leuk omdat z’n kinderen zo goed konden zingen: “Hoeperdepoep zat op de stoep’, geloof ik.

Over Kris Peeters

Mobiliteitsexpert en blikopener bij Bandenloze Vennootschap DAKP. Levert onafhankelijk mobiliteitsadvies, second opinions en creatieve ondersteuning aan bewonersgroepen, oudercomités, bedrijven en overheden. Voor vrijblijvende info: deanderekris@gmail.com Geeft lezingen over mobiliteit voor wie er klaar voor is. Zie: www.koortzz.be Auteur van 'Het Voorruitperspectief' (2000), 'De File Voorbij' (2010), 'Weg van mobiliteit' (2014) en 'Weg van het systeem' (2022). Schrijft daarnaast onder meer columns, opiniebijdragen, sporadische bijdragen her en der en - surprise! - blogberichten. Lector verkeerskunde aan de PXL Hogeschool in Hasselt.

Eén reactie Volgende »

  1. Wat wil je ook? Waarschijnlijk stond daar een andere auto toen hij aan kwam rijden en de volgende parkeerplaats was waarschijnlijk meer dan 50 meter verder…

    Like

    Beantwoorden
  2. Terug naar school …
    Elk jaar hetzelfde gekende scenario.
    We gaan sensibiliseren. We gaan informeren.
    En daarna gebeurt er niks meer.

    Spijtig van die geen-fietspad-markering ook …

    De Jag staat ook waar er niet geparkeerd mag worden …

    Like

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.