RSS feed

Bevallen

Geplaatst op

Er zijn de laatste twee weken zoveel foto’s van mij genomen als de vorige twaalf maanden tezamen, denk ik. Voor één keer vind ik dat geen ramp. De glimlach waarmee ik kennelijk rondliep strijkt vele onvolmaaktheden glad. Ik was de voorbije weken dan ook nog iets gelukkiger dan anders. Vergelijkbaar met een moeder na een zware bevalling, ben ik zo verwaand te denken. Op de boekpresentaties op 16 en 17 mei was er veel en ook wel schoon volk aanwezig, waarbij de hooggeachte lezers van deze blog niet de minste waren (altijd verrast te ontdekken dat jullie écht bestaan).   IMG_3732

‘Weg van mobiliteit’ ligt inmiddels in zowat alle boekhandels (25 euro – iets meer dan zeven cent per pagina) en ook al op menig nachtkastje, zo maken de sociale media mij wijs. Voor mensen zonder nachtkastje is er intussen ook een oplossing gevonden: voor een schijntje (9,99 euro) krijg je het boek op je tablet, e-reader of PC geserveerd (iTunes, Kobo, Android). Bestellen kan hier.

Zo. Ik ben bevallen. Ik hoop dat het boek jullie nu ook zal bevallen. IMG_3860

Over deanderekrispeeters

Mobiliteitsexpert en blikopener bij Bandenloze Vennootschap DAKP. Levert onafhankelijk mobiliteitsadvies, second opinions en creatieve ondersteuning aan bewonersgroepen, oudercomités, bedrijven en overheden. Voor vrijblijvende info: deanderekris@gmail.com Geeft lezingen over mobiliteit voor wie er klaar voor is. Zie: http://www.v-g-s.be/ Auteur van 'Het Voorruitperspectief' (2000), 'De File Voorbij' (2010) en 'Weg van mobiliteit' (2014). Schrijft daarnaast onder meer columns, opiniebijdragen, sporadische bijdragen her en der en - surprise! - blogberichten.

»

  1. In de Standaard boekhandel in Leuven was het even zoeken: daar lag je boek bij psychologie, ergens tussen burn-out herkennen en omgaan met depressie. Toeval?

    Beantwoorden
  2. maartenverbiest

    Oei, 5000 pagina’s dik? Dat gaat een lange zomer worden 😉

    Beantwoorden
  3. Nachtkastje: check! Ook Standaard Boekhandel Gent had het bij “psychologie” gecatalogeerd. Centraal in de winkel nog wel, op een spring-in-het-oog-etaleer-rekje 🙂 Vruchteloos zoeken dus bij mens & maatschappij, non-fictie, … Proficiat alleszins met de jongste spruit.

    Beantwoorden

Geef een reactie

