RSS feed

Het geheim van de A12

Geplaatst op

IMG_6351

 

Hoe reclame ongewild cynisch kan zijn.

De A12 en nachtrust, je brengt ze niet spontaan met elkaar in verband.

Laat staan met rust.

Laat staan met leefkwaliteit.

Laat staan met leefbaarheid.

Bij nader inzien is die A12, open verkeersriool, paternoster van zwarte punten, dieptepunt van indifferente nevenschikking en stripverhaal van slechte smaak, alleen maar iets om wakker van te liggen.

Al is ook dat wel een middel om mensen bewust te maken, zo’n bewijs uit het ongerijmde.

Over Kris Peeters

Mobiliteitsexpert en blikopener bij Bandenloze Vennootschap DAKP. Levert onafhankelijk mobiliteitsadvies, second opinions en creatieve ondersteuning aan bewonersgroepen, oudercomités, bedrijven en overheden. Voor vrijblijvende info: deanderekris@gmail.com Geeft lezingen over mobiliteit voor wie er klaar voor is. Zie: www.koortzz.be Auteur van 'Het Voorruitperspectief' (2000), 'De File Voorbij' (2010), 'Weg van mobiliteit' (2014) en 'Weg van het systeem' (2022). Schrijft daarnaast onder meer columns, opiniebijdragen, sporadische bijdragen her en der en - surprise! - blogberichten. Lector verkeerskunde aan de PXL Hogeschool in Hasselt.

Volgende »

  1. Zo ongewild cynisch is dat volgens mij niet. Die reclamejongens zijn gewiekste vogels.

    Like

    Beantwoorden
  2. Zo’n spijt dat ik die foto niet eerst heb gevonden!

    Like

    Beantwoorden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

%d bloggers liken dit: